Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su privatumo politika.

Taisyklės Suprantu
Beleduc lavinamoji priemonė - sienos elementas "Balansas" (23632) Padidinti

Beleduc lavinamoji priemonė - sienos elementas "Balansas" (23632)

23632

99,95 €

Užklausti Pristatymo terminas: 1 - 3 dienos


Atributai

  • Amžius: Vaikams nuo 3 metų
  • Lavinama: Vaizduotė, Spalvų pažinimas, Koordinacija, Rūšiavimas, Motorika, Matematika

Vaikų poreikius atitinkantis patalpų apipavidalinimas padeda jiems nevažomai mokintis ir vystytis. Sienų ir grindų elementai skatina vaikus bandyti ir atlikti pirmuosius eksperimentus. Be to, vaikai lavina savo motoriką ir koordinaciją.

 

Iš penkių atskirų elementų (Galva - kodas 23630; Besisukantis labirintas - kodas 23631; Balansas - kodas 23632; Ratukai - kodas 23633; Laikrodis - kodas 23634) galime surinkti "Vikšro" kompoziciją. Kiekvienas atskiras elementas stimuliuos skirtingų įgūdžių lavinimą. Penkių elementų "Vikšro" ilgis - 195 cm.

 

Sienos elemento  "Balansas"  pagalba vaikai lavins rankų koordinaciją, žais rūšiavimo žaidimus. Magnetinės "pelytės" pagalba vaikai lengvai perneš spalvotus kamuoliukus į atitinkamas jų vietas.

 

Žaidimas skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus

Išmatavimai: 450x480 mm

 

Lavinama:

  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.

  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.

  • Kalba.  Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.
  • Kūryba. Per skirtingas išraiškos formas (piešimą, lipdymą, eksperimentavimą, grojimą ir kitas panašias priemones) vaikai pažįsta ir supranta juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgyja pirmąją patirtį ir svarbius asmeninius patirimus.
  • Gamtos pažinimas. Per gyvos ir negyvos gamtos stebėjimą, palyginimą, pasakojimą ir įvertinimą vaikai susipažįsta su gamtos mokslų pradmenimis (kaip biologijos, fizikos, chemijos, technologijos). Naudodamiesi jausmais ir klausdami „kodėl“ klausimus vaikai susipažįsta su juos supačia aplinka.
  • Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.

 


ES žaislų saugos standartų atitikimas


ES žaislų saugos standartų atitikimas ISO


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN) 1


Instrukcija (EN) 2


ES žaislų saugos standartų atitikimas AZO


Atitkimas dėl ftalatų