Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su privatumo politika.

Taisyklės Suprantu
Beleduc stalo žaidimas "Castelino" (22423) Padidinti

Beleduc stalo žaidimas "Castelino" (22423)

4014888224232

34,95 €

Užklausti Pristatymo terminas: 1 - 3 dienos


Atributai

  • Amžius: Vaikams nuo 24 mėn.
  • Lavinama: Koordinacija, Spalvų pažinimas, Socialiniai įgūdžiai, Rūšiavimas, Atmintis

Žaidimas „Castelino“

 

Karališkuose rūmuose bus didelė puota. Jūs visi, princai ir peincesės iš visų šalies kraštų, esate pakviesti! Užsidėkite savo karūnas ir ateikite į rūmų vidinį kiemą. Paskubėkite, visi turi susirinkti iki kol atvyks pats karalius.

Pagrindinis žaidimo variantas

Pasiruošimas žaidimui:

Iš pradžių padėkite medinę žaidimo lentą ant stalo, kad visi žaidėjai galėtų lengvai pasiekti. Karalių pastatykite ant raudono kilimo pirmojo langelio, rūmų išorėje. Kiekvieną princą ir princesę pastatykite ant skirtingų laukelių, rūmų išorėje. Medinės karūnos su atitinkamos spalvos brangakmeniais padedamos prie princų ir princesių. Paruošiamas kauliukas metimui.

Žaidimo eiga:

Žaidėjas, kuris paskiausiai lankėsi karališkuose rūmuose, pradeda žaidimą. Pradėti žaidimą gali ir mažiausias žaidėjas.

Yra kelios galimybės:

Leidžiama paimti medinę karūną su spalvotu brangakmeniu ir uždėti ant figūrėlės galvos jei sutampa figūrėlės spalva su brangakmenio spalva. Jei figūrėlė jau turi karūną ir kauliuku išmetama tokia pati spalva, kaip figūrėlės spalva, tokia figūrėlė jau gali užeiti į rūmus. Jei išmetama spalva ir ji sutampa su rūmų viduje stovinčios figūrėlės spalva, žaidėjas praleidžia ėjimą. Jei kauliuku išmetamas žvaigždės simbolis, žaidėjas gali savo pasirinktai figūrėlei uždėti karūną, su atitinkamos spalvos brangakmeniu arba užeiti į rūmus. Jei  kauliuku išmetama geltona (karaliaus) spalva, karalius žengia per vieną langelį pirmyn.

Žaidimo pabaiga:

Žaidimas baigiasi kai visi princai ir princesės atvyksta į vidinį rūmų kiemą prieš tai, kol nėra atvykęs karalius. Jei  tai pavyksta – visi laimėjo. Jei karalius atvyksta pirmas – visi pralaimėjo. Turite galimybę bandyti iš naujo.

Atminties žaidimo variantas (3+)

Pasiruošimas žaidimui:

Pasiruošimas žaidimui toks pat kaip pagrindiniame žaidimo variante, tačiau karūnos padedamos taip, kad brangakmeniai būtų užversti. Rekomenduojame užvertus karūnas sumaišyti.

Žaidimo eiga:

Žaidimas vyksta taip pat kaip prieš tai buvusiame variante, tačiau princui ar princesei uždedamos karūnos tik tuomet kai jos atrandamos atitinkamos spalvos. Jei išmetus kauliukui žaidėjas atverčia karūną ne su tokia pačia spalva, karūna vėl padedama užversta atgal.

Žaidimo pabaiga:

Žaidimas baigiasi kai visi princai ir princesės atvyksta į vidinį rūmų kiemą prieš tai, kol nėra atvykęs karalius. Jei  tai pavyksta – visi laimėjo. Jei karalius atvyksta pirmas – visi pralaimėjo. Turite galimybę bandyti iš naujo.

 

Žaidimo metu lavinama spalvų pažinimas, socialiniai įgūdžiai.

Žaidimas tinka vaikams nuo 24 mėn.

Žaisti gali 1-4 žaidėjai.

Žaidimas pagamintas iš medienos.

 


ES žaislų saugos standartų atitikimas 1


ES žaislų saugos standartų atitikimas 2


ES žaislų saugos standartų atitikimas ISO


ES žaislų saugos standartų atitikimas AZO


Testų rezultatai dėl ftalatų


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN) 1


Instrukcija (LT)