Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su privatumo politika.

Taisyklės Suprantu

Beleduc lavinamoji priemonė - žaidimas "VarliaŠunis" (22760)

401888227608

9,95 €

Pristatymo terminas: 1 - 3 dienos


Atributai

  • Amžius: Vaikams nuo 4 metų
  • Lavinama: Kalbos įgūdžiai, Kūrybiškumas, Socialiniai įgūdžiai, Vaizduotė, Gamtos pažinimas

Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis. Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai. Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.

 

žaidimas "VarliaŠunis"

 

Paukščiadramblis, katinpelis ar varliašunis? Kas per juokingi gyvūnų pavadinimai?

Sugalvok įdomius ir juokingus gyvūnų pavadinimus, kurie visus prajuokins! Šis žaidimas padės vaikams atpažinti gyvūnus, imituoti garsus, kuriuos jie skleidžia.

Žaidimo sudėtis:

  • 78 kortelės su gyvūnų paveikslėliais
  • 6 kortelės su spalvomis
  • 1 didelis kauliukas su spalvomis
  • 1 mažas kauliukas su spalvomis
  • dėžutės matmenys: 180x110x35 mm

Žaidimas skirtas vaikams nuo 4 metų amžiaus

Gali žaisti 2-6 žaidėjai

Preliminari žaidimo trukmė 15 min.

 

Pasiruošimas žaidimui

Šešios kortelės su spalvomis padedamos ratu ant stalo. Ant kiekvienos iš jų uždedama kortelė su gyvūnu taip, kad spalvotos kortelės dalis liktų matoma. Likusos kortelės su gyvūnais padedamos užverstos į rato vidurį. Kauliukai paruošiami metimui.

 

Žaidimo eiga

Žaidėjai iš eilės meta abu kauliukus su spalvomis, tačiau visi žaidėjai žaidime dalyvauja visą laiką. Priklausomai nuo to, kokios spalvos iškrenta, vaikai išgalvoja linksmus gyvūnų pavadinimus. Didelio kauliuko išmesta spalva nurodo, kokia turi būti pavadinimo pirmoji žodžio dalis, mažojo – antroji dalis. Jei kauliukų spalvos iškrenta tokios pačios arba kortelėse bus tie patys gyvūnai, reikia imituoti garsus, kuriuos įprastai skleidžia tas gyvūnas.

Žaidėjas, kuris atlieka teisingą veiksmą pirmas – pasiima atitinkamas korteles, t.y. vieną kortelę jei iškritusi spalva buvo tokia pati, dvi korteles, jei spalvos buvo skirtingos. Tuščios vietos ant spalvotų kortelių užpildomos naujomis kortelėmis iš ratelio viduryje esančios kortelių krūvelės. Toliau tęsiamas žaidimas – kauliukus meta sekantis žaidėjas.

 

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiasi kai ant spalvotų kortelių nebelieka daugiau kortelių su gyvūnais. Žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortelių su gyvūnais – laimėtojas.


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN)