Taisyklės Suprantu
Naujiena
FischerTechnik Education konstruktorius - Physics 2.0 (538424) Padidinti

FischerTechnik Education konstruktorius - Physics 2.0 (538424)

4048962263367

129,95 €

Pristatymo terminas: 1 - 3 dienos

Kas tai - Fischertechnik?

Fischertechnik - tai lanksti ir inovatyvi konstravimo sistema, kurios pagrindas - unikalus fischertechnik statymo blokelis, prie kurio galima pritvirtinti kitas detales iš visų šešių pusių.

Šiandieną visur kur bepasisuksi jaučiamas didelis STEM (angl. Science, Technology, Engineering, Mathematics) išsilavinimo poreikis. Priežastis pakankamai paptasta - mokslininkų ir inžinierių poreikis daug kartų viršija kitų profesijų žmonių poreikį. Tuo pačiu metu vis mažiau studentų pasirenka šias profesijas. Netgi kai studentai pasirenka mokslininko ar inžinieriaus profesiją, dažnai jaučiamas nepakankamas akademinis pasiruošimas tokių mokslų sėkmingam įsisavinimui. Skirtingos pagrindinės mokyklos šias spragas bando užpildyti padidintu S (Science) ir M (Mathematics) dėmesiu, tačiau dažnai pamirštami kiti STEM elementai, kaip - T (Technology) ir E (Engineering). Siekiant padėti užpildyti pilnavertiškai T ir E elementus, reikalingos atitinkamos priemonės.

Fischertechnik Education linijos priemonės jums padės tai padaryti kokybiškai!

Konstruktorius - Phisics 2.0

Šis mokomasis - eksperimentinis fizikos rinkinys - puiki priemonė, kurios pagalba galima pakankamai paparastai paaiškinti vaikams kai kuriuos fizikos reiškinius, kaip pagreitis, inercija, jėgų pusiausvyra, tiesiaeigis judėjimas, atskleisti judėjimo dėsnius.

Vaikai galės sukonstruoti 7 skirtingus modelis.

Fischertechnik konstruktoriaus Phisics 2.0 rinkinys gali būti konstruojamas tiek su suaugusiųjų priežiūra ir jų pamokymais, tiek ir be jų. Daugelis mokyklų naudojasi šiuo rinkiniu kaip praktine mokymo priemone.

Pagalbinės priemonės: inovatyvios Fischertechnik mokymo priemonės padės parodyti mokyklos mokiniams ir aukštųjų mokyklų studentams techninius aspektus, naudojantis praktiniais pavyzdžiais. Rinkinyje yra pridėta instrukcija su modelių atvaizdais ir užduotimis, kurios padės mokytojams greitai pasiruošti užsiėmimams. Mokymo medžiagą galima atsisiųsti nemokamai:

Pagrindinės mokymo temos:

• Įcentrinė jėga
  • Gravitacijos jėga
  • Pagreitis
  • Energijos tvermės dėsnis
  • Impulsas

Rinkinyje: 780 detalių ir susidėjimo dėžė.

Pakuotės išmatavimai: 44x31,5x15 cm.

Svoris: 3,34 kg