Beleduc lavinamoji priemonė - žaidimas Torreta XXL (25512) Padidinti

Beleduc lavinamoji priemonė - žaidimas Torreta XXL (25512)

4014888255120

89,95 €

Užklausti Pristatymo terminas: 1 - 3 dienos


Atributai

  • Amžius: Vaikams nuo 4 metų
  • Pirmiausiai lavinama: Matematika

Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis. Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai. Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.

 

Trumpas žaidimo aprašymas:

Žaidime naudojamas, kaip skiriamasis veiksnys, kaladėlių spalva arba taškelių skaičius. Priklausomai nuo iškritusios ant kauliuko spalvos arba taškelių skaičiaus, žaidėjai ima atitinkamas kaladėles ir stato savo bokštelius. Laimis tas žaidėjas, kuris sumaniai pastato pačią aukščiausią bokštelį.

Pasiruošimas žaidimui:

25 kaladėlės padedamos visiems žaidėjams patogioje vietoje. Žaidėjai nusprendžia su kuriuo kauliuku bus žaidžiama (su spalvomis ar su taškeliais). Jei nusprendžiama žaisti su kauliuku su taškeliais, nugalėtoju greičiausiai taps tas žaidėjas, kuriam sėkmingiau pavyks mesti kauliuką. Jei žaidimui bus pasirinktas kauliukas su spalvomis, nugalėtoju greičiausiai taps žaidėjas, kuris bus sumanus ir išradingas.

Prieš pradedant žaidimą žaidėjai turi sutarti  kas bus jei žaidimo eigoje žaidėjas nugriaus savo bokštelį. Galimi du variantai: pirmas – nugriovęs savo bokštelį žaidėjas tampa pralaimėjusiu, antras – nugriovęs savo bokštelį žaidėjas grąžina visas kaladėles į bendrą krūvą ir stato bokštelį iš naujo.

Žaidimo taisyklės, žaidžiant su kauliuku su taškeliais:

Pats mažiausias žaidėjas pradeda žaidimą ir iš bendros kaladėlių krūvos ima kaladėlę, ant kurios pavaizduotas tas pat taškų skaičius kaip jo išmestame kauliuke. Jei kauliuku išmetami šeši taškai, žaidėjas gali rinktis bet kurią kaladėlę. Dabar ėjimas pereina sekančiam žaidėjui. Kiekvienas žaidėjas stato savo bokštelį iš kaladėlių tokiu eiliškumu, kaip jis jas ėmė iš bendros krūvos.

Žaidimo taisyklės, žaidžiant su kauliuku su spalvomis:

Pats mažiausias žaidėjas pradeda žaidimą ir iš bendros kaladėlių krūvos ima kaladėlę, ant kurios pavaizduota ta pati spalva kaip jo išmestame kauliuke. Jei kauliuku išmetama balta spalva, žaidėjas gali rinktis bet kurią kaladėlę. Dabar ėjimas pereina sekančiam žaidėjui. Kiekvienas žaidėjas stato savo bokštelį iš kaladėlių tokiu eiliškumu, kaip jis jas ėmė iš bendros krūvos. Šiame žaidimo variante žaidėjai turi galvoti kokios formos kaladėlę jiems geriau paimti iš bendros krūvos. Jei žaidėjas ims plačias kaladėles, jos stovės pakankamai stabiliai, tačiau bokštelis nebus pats aukščiausias. Jei žaidėjas pasirinks plonas, bet ilgas kaladėles, bokštelis bus aukštas, tačiau ne toks stabilus. Su tokia užduotim susitvarkys tik sumanus ir išradingas žaidėjas.

Žaidimo pabaiga:

Kai su išmestu kauliuku paimama paskutinė kaladėlė, žaidimas baigiasi.  Laimi tas žaidėjas, pas kurį yra aukščiausias bokštelis.

Taikymas: dėl tolygaus rankų motorikos vystymo rekomenduojama prieš žaidimo pradžią sutarti su kokia ranka bus statomi bokšteliai.

Lavinama rankų koordinacija, įtvirtinamas spalvų ir skaičių (1-6) žinojimas.

 

Žaidimo sudėtis:

  • 25 medinės kaladėlės
  • 2 kauliukai: 1 su skaičiais, 1 su spalvomis

Galimas mažesnis žaidimo variantas - kodas 22450.

 

Lavinama:

 

  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.
  • Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.
  • Kūrybiškumas. Per skirtingas išraiškos formas (piešimą, lipdymą, eksperimentavimą, grojimą ir kitas panašias priemones) vaikai pažįsta ir supranta juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgyja pirmąją patirtį ir svarbius asmeninius patirimus.
  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.

  • Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.

 


ES žaislų saugos standartų atitikimas 1


ES žaislų saugos standartų atitikimas ISO


ES žaislų saugos standartų atitikimas AZO

 


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN) 1


Instrukcija (EN) 2